پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کتاب تاریخچه فراری (3)

کتاب تاریخچه فراری با قیمتی بیشتر از تویوتا کمری!

کتاب تاریخچه فراری در ماه اکتبر وارد بازار خواهد شد. کتابی با 30 هزار دلار قیمت, که از یک تویوتا کمری فول گران تر است. این کتاب 514 صفحه است و شامل عکس ها و اطلاعات کمیاب مدل های مختلف فراری است. این کتاب در یک استند خاص قرار گرفته است که این نمونه را […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

کتاب تاریخچه فراری در ماه اکتبر وارد بازار خواهد شد. کتابی با 30 هزار دلار قیمت, که از یک تویوتا کمری فول گران تر است. این کتاب 514 صفحه است و شامل عکس ها و اطلاعات کمیاب مدل های مختلف فراری است. این کتاب در یک استند خاص قرار گرفته است که این نمونه را منحصر به فرد می کند.

این کتاب در یک استند به شکل در سوپاپ های موتور های 12 سیلندر فراری قرار گرفته است که پایه های آن به شکل هدرز های کرومی خودرو های دهه 60 ساخته شده است. از این کتاب خاص و منحصر به فرد تنها 250 نمونه در جهان ساخته خواهد شد. علاوه بر این هر کدام از این 250 نمونه با امضای  John Elkann , پسر انزو فراری  Piero Ferrari و سرجیو مارکیونه فقید عرضه خواهد شد.

کتاب تاریخچه فراری (2)

همانند کابین خودروهای این کمپانی, جلد کتاب تاریخچه فراری هم از چرم دست دوز قرمز رنگ ساخته شده است. با باز کردن کتاب با عکس ها و مستندات دیده نشده از خودرو های فراری روبرو خواهید شد. اگر قیمت 30 هزار دلار برای شما زیاد است نگران نباشید چون یک نمونه دیگر با 6 هزار دلار هم قابل سفارش است. این نمونه هم از در سوپاپ های فراری بهره می برد اما فاقد پایه های هدرزی است.

کتاب تاریخچه فراری (1)

از این کتاب 1,697 نمونه ساخته خواهد شد. این کتاب تنها با امضای Piero Ferrari عرضه خواهد شد. فراری قبلا هم یک کتاب 852 صفحه ای با 30 جواهر بر روی آرم اسب کمپانی منتشر کرده بود که رکورد دار گران قیمت ترین کتاب خودرویی در جهان است. این کتاب 275 هزار دلار قیمت داشت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

اسپیکر های جدید پیرلی به شکل لاستیک های فرمول یک

اکسسوری های هیجان‌انگیز برای خودروی شما چه هستند؟

تنها نمونه از فراری 166MM/212 در جهان در دید عموم ظاهر خواهد شد

اولین فراری F50 تولید شده به فروش خواهد رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی