پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو رنو

آیا لوگو رنو تغییر می کند؟

ظاهرا شرکت رنو هم مانند دیگر خودروسازان قصد دارد تا از ابتدای سال 2022 محصولات خود را با لوگو جدید به بازار عرضه کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خبرها حاکی از آن است که شرکت رنو هم پس از فولکس‌واگن، اوپل، کیا، پژو، مازراتی و نیسان قصد دارد تا از ابتدای سال 2022 […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

ظاهرا شرکت رنو هم مانند دیگر خودروسازان قصد دارد تا از ابتدای سال 2022 محصولات خود را با لوگو جدید به بازار عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خبرها حاکی از آن است که شرکت رنو هم پس از فولکس‌واگن، اوپل، کیا، پژو، مازراتی و نیسان قصد دارد تا از ابتدای سال 2022 میلادی لوگو خود را تغییر دهد.

اگرچه هنوز مشخص نیست که کدام محصول این خودروساز فرانسوی قرار است برای نخستین بار با لوگو جدید معرفی شود اما شواهد نشان می دهد که رنو قصد دارد تا مگان برقی خود را با این لوگو رونمایی کند. به این علت که جدیدترین تصاویر جاسوسی از این کراس‌اور برقی نشان می‌دهد که مراحل اولیه مربوط به تست‌ها را پشت سر گذاشته شده است. حتی پوشش استتاری آن تمام لوگوهای جلو و عقب را نیز پوشانده بود. نسخه تولیدی این خودرو اواخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد و احتمالاً عرضه آن در سال 2022 اتفاق می‌افتد.

لازم به ذکر است که مدیر طراحی رنو اظهار کرده، تا سال 2024 تمام خودروهای این شرکت با لوگوی جدید تولید خواهند شد.

از سال 1900 این نشان تغییرات زیادی را تجربه کرده است. آخرین تغییر آن مربوط به سال 2015 بود که البته یک طرح به‌روز شده از لوگوی سال 1992 به حساب می‌آمد.

لوگو رنو

رنو از سال 2019 و هم‌زمان با مطرح شدن فلسفه رنولوشن که اشاره به استراتژی انقلابی شرکت داشت، تصمیم به تغییر لوگوی خود گرفت.

نشان جدید در حقیقت نهمین نمونه از بدو تاسیس شرکت است. به گفته ویدال لوگوی جدید اکنون ساده‌تر و با معنای بیشتری همراه شده است. بدون جلوه و یا رنگ‌های زائد. با خطوطی آشنا که همگی بخشی از میراث گرافیکی شرکت رنو هستند.

بد نیست بدانید که زیرمجموعه رنو یعنی داچیا نیز از سال 2022 لوگوی خود را تغییر خواهد داد. درست مانند همان چیزی که پیش‌تر روی شاسی‌بلند بیگستر دیده بودیم.

انتهای پیام/ منبع: باما

مقایسه سدان های دست دوم هم قیمت/ از میان کیا سراتو ، مزدا3 ، رنو مگان و هیوندای آوانته کدام یک را انتخاب کنیم؟

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در سال 1399، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

نگاهی به رنو 5 / نوستالژی هاچ‌بک های تولید شده در ایران

افت فروش 3 شرکت به نام خودروسازی در سال 2020

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی