پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنتلی فلایینگ اسپر (2)

چهره تازه ای از آقای خاص انگلیسی

کمپانی تیونینگ منصوری، از آخرین نمونه خودرو بنتلی فلایینگ اسپر رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کمپانی تیونینگ منصوری، نسخه اصلاح شده‌ بنتلی فلایینگ اسپور را در آستانه‌ی لغو نمایشگاه ژنو سال گذشته ارائه کرد و اخیراً ساخت آخرین نمونه آن به پایان رسیده است. منصوری در پروژه‌های اخیر خود، بر خلاف همیشه، […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

کمپانی تیونینگ منصوری، از آخرین نمونه خودرو بنتلی فلایینگ اسپر رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کمپانی تیونینگ منصوری، نسخه اصلاح شده‌ بنتلی فلایینگ اسپور را در آستانه‌ی لغو نمایشگاه ژنو سال گذشته ارائه کرد و اخیراً ساخت آخرین نمونه آن به پایان رسیده است.

منصوری در پروژه‌های اخیر خود، بر خلاف همیشه، از کیت‌های سبک‌تر استفاده می‌کند؛ اما کیت فلاییگ اسپور چندان ظریف نیست. تغییرات از قسمت جلو شروع می‌شوند و شامل یک سپر منحصر‌به‌فرد، ورودی هوا، اسپلیتر، کاپوت و جلوپنجره فیبرکربنی است.

بنتلی فلایینگ اسپر (4)

علاوه بر آن، نوار باریک قرمز رنگی در طول خودرو کشیده شده است. رکاب‌های فیبر کربنی و رینگ‌های مشکی با خط باریک قرمزرنگ نیز ظاهر آن را کامل می‌کنند. در قسمت عقب، یک سپر جدید، اسپویلر فیبرکربن و نشان منصوری، به چشم می‌خورد‌.

با باز شدن درها، نام منصوری و عبارت حک شده‌ی «More Than Racing» روی رکاب‌ها، خودنمایی می‌کنند. صندلی‌ها، فرمان، پنل درها و نیمه‌ پایینی داشبورد با چرم سفید پوشیده شده است تا فضایی دلنشین و لوکس را خلق کند‌. سایر قسمت‌های کابین نیز از فیبرکربن سبک با بافتی منحصربه‌فرد تشکیل شده است‌.

بنتلی فلایینگ اسپر (1)

در قسمت فنی نیز شاهد تغییرات هستیم‌. اکنون پیشرانه‌ 6 لیتری W12 توئین‌توربو، 710 اسب‌بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. در صورتی که نسخه استاندارد قادر است 626 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و در زمان 3.6 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی