پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رولزرویس داون سیلور بولت (3)

نمایش چهره ای تازه از آقای انگلیسی با کت و شلوار منصوری

کمپانی تیونینگ منصوری به تازگی از محصول جدید خود به نام رولزرویس داون سیلور بولت رونمایی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو منصوری یکی از شرکت‌های تیونینگ مشهور دنیا و از معدود برندهای متخصص در شخصی‌سازی رولزرویس است. جدیدترین محصول منصوری براساس رولزرویس داون با توجه ویژه به جزئیات ساخته شده و تغییری […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۵ مهر ۱۴۰۰

کمپانی تیونینگ منصوری به تازگی از محصول جدید خود به نام رولزرویس داون سیلور بولت رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

منصوری یکی از شرکت‌های تیونینگ مشهور دنیا و از معدود برندهای متخصص در شخصی‌سازی رولزرویس است.

جدیدترین محصول منصوری براساس رولزرویس داون با توجه ویژه به جزئیات ساخته شده و تغییری اساسی در ظاهر خودرو ایجاد نکرده است. این نوع کیت بدنه اصطلاحا سافت‌کیت (Softkit) نامیده می‌شود.

رولزرویس داون سیلور بولت (2)

یکی از کارخانه‌های منصوری در آلمان مرکزی تخصصی برای تولید ادوات فیبرکربن است. با استفاده از امکانات کم‌نظیر این مجموعه، بخش‌های متنوعی از سیلور بولت مثل کاپوت، سپر، رکاب، دستگیره‌ها و حتی قاب شیشه‌ی جلو با فیبرکربن ساخته شده‌اند.

دیگر نکته‌ی جالب در جدیدترین محصول منصوری، طرح ویژه برای چرخ‌های ۲۲ اینچی با ترکیبی از شکل V و Y است. این ادوات با دو نوع رنگ سیاه Black Diamond و Black Glossy عرضه می‌شوند؛ اما خریدار می‌تواند رنگ‌های دلخواه خود را نیز سفارش دهد.

رولزرویس داون سیلور بولت (1)

در بحث فنی به‌کمک تغییر ECU، قدرت ۷۳۰ اسب‌بخار با گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن‌متر برای پیشرانه فراهم شده است. مدل استاندارد ساخت رولزرویس ۵ ثانیه طول می‌کشد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربر‌ساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوخت آن ۱۵ لیتر در صد کیلومتر است. ناگفته نماند این خودرو ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۸۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

رولزرویس داون سیلور بولت (4)

سیلور بولت از معدود محصولات منصوری است که بدون تغییر در ادوات داخلی و فضای کابین تولید می‌شود. تنها ۵۰ دستگاه از این خودرو با تیونینگ منصوری عرضه خواهد شد و رولزرویس نیز به‌تازگی اعلام کرده است تولید رولزرویس داون را از ابتدای سال ۲۰۲۲ متوقف خواهد کرد. مدل استاندارد این محصول هم‌اکنون ۳۵۵ هزار دلار قیمت دارد.

رولزرویس داون سیلور بولت (5)

انتهای پیام/ منبع: زومیت

چهره تازه ای از آقای خاص انگلیسی

مصاحبه با سعید گل محمدی، طراح سابق منصوری

آئودی RS Q8 با نقش و نگار منصوری رونمایی شد

سوپراسپرت جذاب منصوری معرفی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی