پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جهان نوین آریا-نماینده نیسان در ایران

رتبه اول رضایت مشتریان در فروش به جهان نوین آریا رسید

این طور که آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می دهد، شرکت جهان نوین آریا، نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، توانسته رتبه نخست رضایت مشتری در فرایند فروش را از آن خود کند. فارق از آمار و رتبه بندی ها، تحویل به موقع خودروهای نیسان توسط جهان […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۶

این طور که آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می دهد، شرکت جهان نوین آریا، نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، توانسته رتبه نخست رضایت مشتری در فرایند فروش را از آن خود کند. فارق از آمار و رتبه بندی ها، تحویل به موقع خودروهای نیسان توسط جهان نوین آریا و روش های متنوع و جالب فروش و تحویل خودرو نظیر تحویل ناب خودروهای نیسان، مواردی است نظر خریداران را به خود جلب می کند.

این ارزیابی در بازه زمانی تابستان ۹۶ و با حضور تمامی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو (شامل واردکننده و تولیدکننده) انجام شد. در این مطالعه، شاخص‌های مختلفی در فرایند فروش از خریداران مورد سنجش قرار گرفت که شامل اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی، توجه به خواسته‌های مشتری، هزینه و زمان صرف شده در فرایند فروش و تحویل خودرو می‌شد. با توجه به تمامی این شاخص‌ها، شرکت جهان نوین آریا به‌عنوان شرکت برتر معرفی شد. همچنین در شاخص نحوه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی، که شامل برخورد با مشتری، نحوه اطلاع‌رسانی و سهولت در روش‌های خرید می‌شود، این شرکت با اختلاف بسیار زیاد در جایگاهی بالاتر از تمامی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ایران قرار گرفت.

جهان نوین آریا

گفتنی‌ست شرکت جهان نوین آریا ، در کمتر از یک‌سال از فعالیت خود با دو محصول توانست ۱۰ درصد از سهم بازار وارداتی‌ها را کسب کند. این شرکت با هدف ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش محصولات نیسان در سراسر ایران و رعایت مشتری‌مداری، توانست در مدتی محدود مجددا محبوبیت این برند ژاپنی را در ایران بر سر زبان‌ها جاری کند. خدمات دیگری از قبیل تحویل به‌موقع خودرو، شماره‌گذاری خودروها بدون حضور مالکان و تحویل خودرو با پلاک و بدون هزینه اضافی با شعار «تحویل ناب»، خدمات پس از فروش قدرتمند در ۱۱ استان کشور و همچنین خدمات سیار نیسان با نام «اکسپرس‌سرویس» و سرویس در محل (Home Service) نیز برای رفاه حال مشتریان توسط این شرکت انجام شده است.

لازم به ذکر است، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI به‌عنوان نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور است، که برای ارتقاء کیفیت محصولات، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها و خدمات، ارزیابی‌های دوره‌ای را از کلیه شرکت‌های خودرویی به عمل می‌آورد.

تست نیسان توسط خانم رُز! / با تست ها کیفیت نیسان در خط تولید آشنا شوید

برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال ۲۰۱۷

نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا معرفی شد

سپر ايمني نیسان حافظ شماست

حضور نیسان به عنوان اولین خودروساز ژاپنی در مسابقات فرمول E

نیسان لیف تمام الکتریکی با سبدی از بهترین نوآوری ها

با قابلیت های حرکتی نیسان ایکس تریل بیشتر آشنا شوید

امکان تست درایو نیسان ایکس تریل پیش از خرید

یک روح در ۲ بدن!/ مقایسه و بررسی نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس

سربلند مثل ایکس تریل / مروری بر عملکرد شاسی بلند نیسان در تست های تصادف

فناوری پروپایلوت، عصای دست رانندگان نیسان در ترافیک

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی