پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوج دورانگو (2)

جدیدترین نسخه دوج دورانگو SRT هل کت معرفی شد

هنسی پرفورمنس از نسخه تقویت‌شده خودروی شاسی‌بلند دوج دورانگو SRT هل‌کت رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دوج دورانگو SRT هل‌کت با قدرت ۷۱۰ اسب ‌بخار و گشتاور ۸۷۵ نیوتن‌متر تولیدشده توسط پیشرانه ۶/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ، یکی از قدرتمندترین خودروهای شاسی‌بلند جهان است. بااین‌حال متخصصان شرکت تیونینگ خودرو هنسی پرفورمنس […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۹

هنسی پرفورمنس از نسخه تقویت‌شده خودروی شاسی‌بلند دوج دورانگو SRT هل‌کت رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دوج دورانگو SRT هل‌کت با قدرت ۷۱۰ اسب ‌بخار و گشتاور ۸۷۵ نیوتن‌متر تولیدشده توسط پیشرانه ۶/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ، یکی از قدرتمندترین خودروهای شاسی‌بلند جهان است.

بااین‌حال متخصصان شرکت تیونینگ خودرو هنسی پرفورمنس تصور می‌کنند که دورانگو هنوز به افزایش قدرت نیاز دارد؛ بنابراین آن‌ها کیت HPE1000 را برای آن معرفی کرده‌اند. این همان کیتی است که ‌اکنون برای سایر وسایل نقلیه مجهز به پیشرانه هل‌کت (Hellcat) مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

دوج دورانگو (1)

کیت ارتقای هنسی شامل سیستم سوپرشارژر جدید ۲/۶۵ لیتری، مبدل‌های کاتالیزوری جریان بالا و سوپاپ میان‌گذر سوپرشارژر، تنظیم دریچه گاز، ارتقای انژکتورهای سوخت و پولی، کالیبراسیون HPE، سیستم جریان بالای تقویت مکش هوا و چند تغییر دیگر است که پیشرانه را به قدرت ۱۰۱۲ اسب ‌بخار در ۶۵۰۰ دوربردقیقه و گشتاور ۱۳۱۴ نیوتن‌متر در ۴۲۰۰ دور بر دقیقه می‌رساند.

دوج دورانگو (1)

تیونر آمریکایی ادعا می‌کند که زمان سرعت‌گیری ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این خودرو از ۳/۵ به ۲/۸ ثانیه کاهش یافته و دوج دورانگو SRT هل‌کت یک خودروی ۱۰ ثانیه‌ای است که مسیر یک‌چهارم مایل (۴۰۰ متر) را در ۱۰/۸ ثانیه با سرعت ۲۰۳ کیلومتر بر ساعت طی می‌کند. خودروی ۱۰ ثانیه‌ای به خودرویی می‌گویند که می‌تواند در مسابقه درگ، مسیر ۴۰۰ متر را در زمان ۱۰/۹ ثانیه یا کمتر به پایان برساند. هیچ اشاره‌ای به حداکثر سرعت جدید این خودرو نشده است؛ بااین‌حال مدل کارخانه‌ای دوج دورانگو SRT هل‌کت می‌تواند به بیشینه سرعت ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

دوج دورانگو (4)

هنسی پرفورمنس اطمینان حاصل خواهد کرد که دورانگو SRT هل‌کت اصلاح‌شده همان‌طور که در نظر گرفته شده است عمل می‌کند؛ زیرا کار آن‌ها علاوه بر نصب تمام قطعات، آزمایش جاده‌ای تا ۳۲۰ کیلومتر و آزمایش دینامومتر را نیز شامل می‌شود. ضمانت یک‌ساله یا ۱۲,۰۰۰ مایل (۱۹,۳۱۲ کیلومتر) نیز برای این نسخه‌ی تبدیل‌شده دوج دورانگو ارائه خواهد شد.

دوج دورانگو (4)

مشتریان نباید در بخش ظاهری انتظار تغییر خاصی داشته باشند؛ زیرا این شرکت تیونینگ خیلی به طراحی بیرونی علاقه‌مند نیست. در عوض آن‌ها در بیرون و داخل خودرو لوگوی HPE1000 و پلاک شماره سریال قرار می‌دهند که شامل داخل کابین و محفظه پیشرانه نیز می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

آیا قدرت محصولات داج تنها در مسیرهای مستقیم بروز و ظهور می کند؟

پاسخی به فورد/ نگاهی به ای ام سی جاولین مدل 1968 در مشهد

درخشش داج چلنجر در عصر مرگ سدان ها

هنسی قدرت چلنجر Redeye را تا 1200 اسب بخار افزایش خواهد داد

سورپرایز کمپانی داج برای هواداران / موتور 426 همی افسانه ای باز می گردد

اولین داج دیمن تمام فیبر کربنی در جهان!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی