پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید میتسوبیشی

بحران کمبود قطعات به میتسوبیشی و فورد هم رسید

بحران کمبود قطعات در میان خودروسازان به نامی همچون میتسوبیشی، فورد، GMC، استلانتیس سبب بروز مشکل در روند تولید و تحویل خودرو شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کمپانی میتسوبیشی ژاپن اعلام کرد: به علت نبود قطعات الکترونیکی و تراشه تولید خودروهایش را در سه خط تولید در ژاپن و تایلند کاهش خواهد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

بحران کمبود قطعات در میان خودروسازان به نامی همچون میتسوبیشی، فورد، GMC، استلانتیس سبب بروز مشکل در روند تولید و تحویل خودرو شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کمپانی میتسوبیشی ژاپن اعلام کرد: به علت نبود قطعات الکترونیکی و تراشه تولید خودروهایش را در سه خط تولید در ژاپن و تایلند کاهش خواهد داد.

بر اساس گفته این شرکت ژاپنی در مجموع 7500 دستگاه در ماه آوریل از تولیدات این شرکت به خاطر نبود قطعات کاهش خواهد یافت.

سخنگوی این شرکت اظهار کرد که میتسوبیشی در حال ارزیابی شرایط برای تخمین میزان تولید از دست رفته ناشی از نبود قطعات یدکی در ماه می است.

از آنجا که در طول دوران شیوع ویروس کرونا بسیاری از کارمندان دورکار شده و تقاضا برای تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز برای دورکاری نیز افزایش یافته است و از طرف دیگر برخی از قطعات مورد استفاده در این تجهیزات در قطعات الکترونیکی خودروها هم کاربرد دارد، ماه‌هاست که صنعت خودروسازی بین المللی درگیر کمبود قطعات الکترونیکی است.

در همین راستا دیگر شرکت‌های خودروسازی نظیر فورد، GMC، استلانتیس و شرکت‌های خودروسازی بزرگ دیگر نیز درگیر بحران مشابهی هستند.

انتهای پیام/

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

آینده الکتریکی/ بررسی برترین شرکت های تولیدکننده خودرو برقی

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در سال 1399، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

خاطره بازی با خودروهای دهه نودی (2) / بررسی فنی نسل دوم میتسوبیشی پاجرو

نیسان و هوندا در یک قدمی ادغام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی